0
Twój koszyk
  1. Przyjmujemy reklamacje tylko w przypadku, gdy produkt posiada wady techniczne lub został uszkodzony w transporcie.

  2. Reklamacje można zgłosić w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Po tym czasie nie przyjmujemy reklamacji.

  3. Reklamacje należy zgłaszać pisemnie na adres e-mail podany na naszej stronie internetowej. W zgłoszeniu należy podać numer zamówienia, opis wady i zdjęcia produktu.

  4. Po otrzymaniu reklamacji skontaktujemy się z Tobą, aby omówić dalsze kroki.

  5. W przypadku stwierdzenia wady technicznej lub uszkodzenia w transporcie, towar należy odesłać na nasz koszt. Prosimy o zachowanie oryginalnego opakowania.

  6. Jeśli wadę techniczną lub uszkodzenie w transporcie da się naprawić, towar zostanie naprawiony i odesłany na nasz koszt.

  7. Jeśli wadę techniczną lub uszkodzenie w transporcie nie da się naprawić, towar zostanie wymieniony na nowy lub zwrócony pieniądze.

  8. Zwracamy pieniądze za reklamowany produkt w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

  9. Reklamacje nie będą uwzględniane, jeśli towar został uszkodzony w wyniku niewłaściwego użytkowania lub konserwacji.

  10. Gwarancja producenta obowiązuje na określony czas i obejmuje tylko wady fabryczne. W przypadku reklamacji objętych gwarancją producenta, należy skontaktować się z producentem.

Mamy nadzieję, że powyższe informacje pomogą Ci w przypadku potrzeby zgłoszenia reklamacji. Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami. Nasz zespół zawsze chętnie pomoże i udzieli porad.

preloader